.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از كتاب"استان گلستان در نهضت امام خمینی"

كتاب "استان گلستان در نهضت امام خمینی(ره) " نوشته غلامرضا خاركوهی كه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به چاپ رسیده، همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایبنا_ این مراسم با حضور فرماندار گرگان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در مراسم رونمایی كتاب "استان گلستان در نهضت امام خمینی(ره)" از غلامرضا خاركوهی مولف این اثر و خانواده‌های شهیدان دوران انقلاب تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این كتاب در هشت فصل و با موضوعاتی مانند؛ گلستان در مبارزات و مخاطرات دهه چهل، تلاش‌های روشنگرانه یاران امام خمینی(ره) و خیزش‌های انقلابی، اطلاع‌رسانی عصرمبارزه، تكاپو‌های سیاسی و فرهنگی، دوران اوج‌گیری مبارزه در استان گلستان، یادمان اربعین شهدا، آغاز شمارش معكوس رژیم پهلوی در پاییز 1357، از محرم حسینی تا پیروزی خمینی(ره)، محرم 1357 و آثار آن و نسیم پیروزی تشكیل شده است.

كتاب "استان گلستان در نهضت امام خمینی(ره)" در قطع وزیری، 270 صفحه و بهای 30 هزار ریال توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منتشر شده است.

پیش از این كتاب‌های "خاطرات آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری گرگانی" و "حماسه پنجم آذر سال 1357 مردم گرگان" در حوزه تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی استان گرگان، از غلامرضا خاركوهی منتشر شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.